DRODZY ODWIEDZAJACY
Zapraszam serdecznie do korzystania z moich wzorow.Kazdy z projektow jest udostepniony i mozna go w calosci sciagnac. Wszystkie projekty jednak sa mojego autorstwa, w zwiazku z tym prosze o niewykorzystywanie ich w celach komercyjnych.
Dziekuje serdecznie za wizyte na mojej stronie i zycze wszystkim zainteresowanym milego wyszywania...Ania

wtorek, 23 marca 2010

ornament...

Dzis cos absolutnie malenkiego...niepozorny ornament, ktory w zasadzie nie wyroznia sie niczym nadzwyczajnym, a mimo to ma w sobie cos eleganckiego...W przyszlosci z pewnoscia wykorzystam go do serwetek...




Jak zwykle wzor poponuje wyszyc na bardzo drobnej kanwie. W przypadku mojego haftu uzylam kolejny juz raz nici DMC 317


A oto i wzor...
.
.


Zycze wszystkim milego wyszywania...Ania

5 komentarzy:

  1. Zdradź proszę, skąd wzięłaś taką piękną ramkę! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za piekny schemat,uwielbiam takie eleganckie.
    Mam taki plan wyszyc wszystko co pokazalas do tej pory,bo jestem zachwycona Twoimi haftami.
    Razem wszystkie moga tworzyc niebanalny team.
    Z niecierpliwoscia czekam co pokarzesz nastepnym razem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje serdecznie za komentarze.Agatko...byc moze nie uwierzysz,ale ramke kupilam za jedynego $1, ale przyznaje,ze bylo to dosc dawno temu...
    Ateno ciesze sie,ze moje wzorki moga sie do czegos przydac. Szczerze mowiac mam ich bardzo duza ilosc, ale postanowilam sobie,ze kazdy musze wyszyc zanim go zaprezentuje.
    Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplo...Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u Ciebie, zapraszam do mnie, może zostaniesz chwilkę lub dwie

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, to mój pierwszy hafcik w zyciu i ciagle mam do niego sentyment. Czasami lubię do Ciebie wpaść i nacieszyć oczy tymi cudownymi wzorami:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts with Thumbnails